Nedan kan du skicka in ett studentärende till kåren som rör dina studier vid Humanistiska och teologiska fakulteterna. Alla svar som skickas genom formuläret kommer via mejl till kårens vice ordförande med utbildningsansvar, som kommer att kontakta dig inom kort om du väljer att lämna din mejl. Vill du läsa mer om hur kåren hanterar studentärenden hittar du kårens riktlinjer för hantering av studentärenden här.

I och med att du fyller i formuläret godkänner du att HTS hanterar dina personuppgifter. Vill du läsa om hur HTS hanterar dina personuppgifter hittar du kårens GDPR-riktlinje här. Har du några frågor om formuläret kan du höra av dig till vkou@hts.lu.se.

Namn (frivilligt)
Namn (frivilligt)
Att lämna namn är frivilligt. Du kan också lämna in ett klagomål anonymt. Vill du bli kontaktad angående ditt ärende måste du fylla i ett namn och en mejladress.
Rapporterar du i egenskap av enskild student eller representant från studentråd? *
Vilket slags ärende gäller det? *
Välj ett av följande alternativ som passar in på ditt ärende. Om du är osäker eller inte tycker att ditt ärende passar in på något av nedanstående kan du välja "Övrigt".
Här kan du beskriva vad ärendet handlar om och vilken kurs det rör sig om. Var gärna tydlig i din beskrivning, så kan vi hjälpa dig snabbare!
Om några åtgärder redan har vidtagits, t.ex. om du redan kontaktat ett studentråd eller en lärare, beskriv gärna nedan vilka och vad som hänt efter det.